13-11-17 tm 18-11-17 eerste week Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van jorgvanhees - WaarBenJij.nu 13-11-17 tm 18-11-17 eerste week Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van jorgvanhees - WaarBenJij.nu

13-11-17 tm 18-11-17 eerste week Sheffield

Door: jorg van hees

Blijf op de hoogte en volg

13 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

de eerste week in Sheffield begon rustig. We moesten maandag om 9:00 op Hillsborough College zijn. ik was ruim 3 kwartier te laat door dat ik best ver er vandaan zat en mijn verbinding naar Hillsborough best kut aansloot. we kregen het eerste uur te horen wat we allemaal gingen doen deze weken. dit kregen we te horen van James. James is een sportdocent op Hillsborough college. we hebben die week een les voorbereid, zijn naar chesterfield geweest, en hebben gefitnesst. Een erg leuke week vond ik zelf. In het weekend zijn we natuurlijk naar de pubs en clubs geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Actief sinds 29 Nov. 2017
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 1123

Voorgaande reizen:

29 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: