25-11-17 / 26-11-17 terug reis - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van jorgvanhees - WaarBenJij.nu 25-11-17 / 26-11-17 terug reis - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van jorgvanhees - WaarBenJij.nu

25-11-17 / 26-11-17 terug reis

Door: jorg van hees

Blijf op de hoogte en volg

26 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

25-11-17 was de laatste dag in sheffield. deze dag heb ik niet heel veel gedaan behalve dat ik met mijn gastgezin naar de pizzahut ben geweest om de 2 weken dat ik bij hun in huis heb mogen leven af te sluiten. die dag ben ik vroeg naar bed gegaan omdat ik die nacht om 4 uur snachts werd opgehaald om naar het verzamelpunt gebracht te worden. vanaf de mac Donalds zijn we allemaal in taxi busjes gestapt richting Manchester. en vanaf Manchester zijn we naar Keulen gevlogen. De terug reis was erg spoedig verlopen en we waren zo weer op de grond. we liepen naar de uitgang van het vliegveld en daar stond moeders vol trots op me te wachten.

dit was mijn verslag over de 2 weken in Sheffield. Die ik bijzonder positief heb ervaren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Actief sinds 29 Nov. 2017
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 1120

Voorgaande reizen:

29 November 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: